[Vocal] tapasztalatok

Hamburger Gyorgy hangya at lib.pte.hu
2001. Feb. 1., Cs, 15:27:37 CET

Kedves Listatagok!

Szeretnem megosztani mindenkivel az utobbi idokben szerzett
pecsi tapasztalatokat, hatha segit valakinek.

JavaCIRC:
	A c:\corvina\javaclients\javacirc\cfg\javacirc.ini-ben
szerepelnie kell azoknak a lelohelykodoknak, amely lelohelykodu
konyvek kolcsonzeset engedelyezni szeretnenk az adott
munkaallomason. A program (JavaCIRC 3.1.0) azonban kolcsonzeskor
a bibliografiai rekordban szereplo elso peldany lelohelyet nezi
meg, nem annak a peldanynak, amit kolcsonozni szeretnenek.
Tehat a hiba javitasaig erdemes beirni az ini-be az osszes
lelohelykodot.

Meg mindig kolcsonzes:
	Amikor az xvoyager - circ - item type - lapjan egy uj
peldanytipust hozunk letre, nem elegendo a hozza tartozo
kolcsonzesi politikat kitolteni. Ha csak ennyit csinalunk,
a /corvina/var/log/exception.log-ban rekord menteskor megjelenik
az "Undefined item type" sor. Annyiszor, ahany uj tipusu peldany
van a rekordban. A status rekord letrejon, de a peldanyt nem
lehet kolcsonozni.
	Ami hianyzik:
	A /corvina/etc/circ/item_rc-be be kell jegyezni az uj
peldanytipus ketbetus kodjat, majd a Corvinat ujrainditani.
(Talan eleg csak az updrec-et...)

Jo munkat mindenkinek!

Hamburger György
PTE Központi Könyvtára