[Vocal] Corvina kérdések

Nagy Anna anna at fszek.hu
2000. Sze. 12., K, 16:47:47 CEST

Kis segítséget kérnék azoktól, akik már régebben használják a Corvinát
(Voyager-t). Kérdéseim:

1. Az admin - circ-ben hol lehet megadni (meg lehet adni?) a beiratkozási díj
értékét?

2. Az egyes branch-ekhez hol lehet hozzárendelni a saját kölcsönzési
politikájukat? Mivel nem találtam helyét, a LOAN kódra gondoltam, de nem tudom,
hol lehet hozzárendelni a branch-hez?

3. Van-e valakinek dokumentációja a jelentéskészítő modulról. Hogyan lehetne
megismerni, használni? Van már kialakított jelentéskészítő rendszere valakinek?

Konkrét feldat: Bizonyos statisztikai adatokat, információkat (pl. olvasó 70 év
alatti, feletti nyugdíjas, zenei középiskolás, zenei felsőfokú hallgató stb.)
nem szeretnénk belevinni az olvasói kódokba. Arra gondoltunk, hogy egy további
mezőt kérünk és ott adjuk meg. Gondolom a report generátorral le lehet kérdezni
ezeket az adatokat,
akár a forgalmi adatokra vetítve is? Mi a módja?

Minden segítséget megköszönök.

Anna