[Vocal] Re: VOCAL szerver uzemszunet

Balazs Laszlo lbalazs at giant.lib.klte.hu
2000. Okt. 19., Cs, 14:10:18 CEST

Kedves Corvinasok!

2000. október 20-án penteken a Debreceni Egyetem Központi épületében
gólyabál lesz, ezért a könyvtárnak 14.00-kor be kell zárnia.
2000. október 21-en szombaton a Debreceni Egyetem Központi épülete zarva lesz.
2000. október 22-én vasárnap áramszünet lesz a Debreceni Egyetem Központi
épületében.
2000. október 23-án az Egyetem zárva lesz.

Ebből az következik. hogy a  Vocal szervert már pénteken délután, valamivel
kettő után kikapcsoljuk, és csak kedden reggel indítjuk el újra.

A kellemetlenségért elnézést kérek.

Üdvözlettel:
Balazs Laszlo
DE EK