[Vocal] betörés 2

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2000. Május. 17., Sze, 08:24:48 CEST

Szervusztok!

A betoro ismet jart nalunk, ezuttal staff neven. Elhelyezett egy j3r nevu
SUID-os file-t a /tmp-be, ami a merete alapjan azonos lehetett az egyik
tegnapi file-lal. Ennek oromere letiltottam a szokasos szolgaltatasokat
(ftp, telnet, rlogin, rsh, rexec, finger, stb.), a gepre ezentul ssh-val
lehet
belepni. Ezuton kerem azon (pl. szegedi) kollegakat, akiknek szukseguk
van belepesre, valamilyen biztonsagos modon kozoljek velem, mely cimekrol
tennek ezt, mivel az ssh-nak bekonfiguraltam, hogy csak a megadott cimekrol
lehet belepni. Most van folyamatban az nfs es az xdm hasonlo beallitasa.

SzeFe