[Signets] udvozlet

Sandor Akos akos at libra.bibl.u-szeged.hu
2001. Május. 14., H, 13:54:19 CEST

Kedves Lista Tagok!

Sándor Ákos vagyok az SZTE Egyetemi Könyvtár egyik informatikusa.

Szabó Enéh közreműködésével indítottunk egy levelezési listát, amely az
Interneten fellelhető francia nyelvű információ forrásokkal fog elsősorban
foglalkozni. (ezt persze Enéh majd pontosítani fogja, ha nem jól írtam volna..)

Ha bárkinek a lista üzemeltetésével kapcsolatos technikai észerevétele,
kérdése van, az kérem, hogy Nekem írjon és ne a listára. (pl. nem megy
el a levelem a listára vagy ilyesmi..)

Jó levelezést!

				Üdvözlettel : Sándor Ákos

ui: A feliratkozásról, amit Enéh listája alapján végeztem el, mindenki
kap/kapott/kapni fog egy angol nyelvű üdvözlő szöveget. Ezt a levelet
érdemes megőrizni, mert egy olyan jelszót tartalmaz, amit én nem ismerek,
de a későbbiek során ennek segítségével lehet, pl. leiratkozni a listáról.

A levelezési lista archívuma a