<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN">
<html><body>
<p>Kedves Kollégák!</p>
<p> </p>
<p>Szeretném megkérdezni, hogy tudná e valaki küldeni a következő cikket.</p>
<p><strong><span style="font-size: small;">Kosch</span></strong><strong><span style="font-size: small;">, Lubov</span></strong><strong><span style="font-size: small;">: </span></strong><strong><span style="font-size: small;">Evaluating Customer Relationship Management in the Context of Higher Education </span></strong></p>
<h1 style="margin-bottom: 7px;"><strong><span id="ctl00_ctl00_cphMain_cphFeatured_lblTitle" style="font-size: small;">International Journal of Social and Organizational Dynamics in IT (IJSODIT)</span><span id="ctl00_ctl00_cphMain_cphFeatured_lblReleaseDate" style="font-size: small;"> 2012. Volume 2, Issue 1.</span></strong></h1>
<p><strong><span style="font-size: small;"><br /></span></strong></p>
<p>Előre is köszönöm a segítséget.</p>
<p> </p>
<div>
<pre>---
Üdvözlettel:
Schiberna-Cser Henrietta
könyvtáros
PTE ETK Könyvtár
7621 Pécs
Szepessy u. 1-3.
72/501-600-22698</pre>
</div>
<p>-</p>
</body></html>