Kedves Kollégák!<div><br></div><div>Az alábbi cikkeket, tanulmányokat keresem, bármilyen formában.</div><div><br></div><div><div style="color:rgb(34,34,34);background-color:rgb(255,255,255)"><font face="arial, helvetica, sans-serif"><span style="color:rgb(51,51,51);line-height:18.1875px">Csányi Yvonne (2000): A speciális nevelési szükségletű gyermekek és fiatalok integrált nevelése-oktatása In.:&nbsp;<b>Illyés Sándor-</b></span><span style="color:rgb(51,51,51);line-height:18.1875px"><b>Gordosné Szabó Anna (2000): A gyógypedagógiai iskoláztatás fejlődése&nbsp;</b></span></font></div>
<div style="color:rgb(34,34,34);background-color:rgb(255,255,255)"><font color="#333333" face="arial, helvetica, sans-serif"><span style="line-height:18.1875px">&nbsp; &nbsp; &nbsp;<br></span></font><div><span style="line-height:18.1875px;color:rgb(51,51,51);font-family:arial,helvetica,sans-serif">SZEGÁL Borisz: Együtt vagy külön? Integrált nevelés: pró és kontra. In: Csányi Yvonne&nbsp;</span></div>
<div><font color="#333333" face="arial, helvetica, sans-serif"><span style="line-height:18.1875px"><div>- Egyed Katalin -&nbsp;<b>Fazekasné Fenyvesi Mar Inkluzív nevelés&ndash; A tanulók hatékony&nbsp;</b></div><div><b>&nbsp;megismerése &ndash; Kézikönyv a pedagógusképző intézmények részére. Budapest, SuliNova&nbsp;</b></div>
<div>&nbsp;Kht., 90&ndash;96. p</div><div><br></div><div><div style="color:rgb(34,34,34);line-height:normal">Bakonyi Anna (2008): Integráló óvoda, vagy speciális óvoda. Mi szól az integráció mellett? In:&nbsp;<b>Borbély Sjoukje (szerk.) Kezünkben a diagnózissal, Útmutatás sérült kisgyermekeket nevelő</b></div>
<div style="color:rgb(34,34,34);line-height:normal"><b>családok számára. Budapest, Kézenfogva Alapítvány</b>, pp.123&ndash;129&nbsp;</div></div><div><br></div><div><div>Wagner Pálné (2008): Amikor mégis a speciális óvoda kerül szóba. In: Borbély Sjoukje (szerk.)&nbsp;</div>
<div>Kezünkben a diagnózissal, Útmutatás sérült kisgyermekeket nevelő családok számára.&nbsp;</div><div>Budapest, Kézenfogva Alapítvány, pp. 130&ndash;133&nbsp;</div></div><div><br></div></span></font></div><div><font color="#333333" face="arial, helvetica, sans-serif"><span style="line-height:18.1875px"><div>
BAKONYI Anna: Differenciálás, inkluzív pedagógia, integrációs nevelés. In:&nbsp;</div><div><b>Kompetencia alapú óvodai programcsomag szakmai koncepciója. Budapest, SuliNova&nbsp;</b></div><div><b>Kht., 2005.</b></div></span></font><div>
<font face="arial, helvetica, sans-serif"><br></font></div><div><div><font face="arial, helvetica, sans-serif">BAKONYI ANNA (2005): Gondolatok az óvodák új &bdquo;feladatáról&rdquo;, az integrációról. In:<b>&nbsp;Óvodai</b></font></div><div>
<b><font face="arial, helvetica, sans-serif">Nevelés. 2005/4. szám. 112&ndash;114.</font></b></div></div><div><font face="arial, helvetica, sans-serif"><br></font></div><div><b><font face="arial, helvetica, sans-serif">Bakonyi Anna: Irányzatok, alternativitás az óvodai nevelés területén; Tárogató Kiadó Bp. 1995</font></b></div>
</div><div><b><font face="arial, helvetica, sans-serif"><br></font></b></div><div><font face="arial, helvetica, sans-serif"><br></font></div><div><font face="arial, helvetica, sans-serif">A segítséget előre is köszönöm!</font></div>
<div><font face="arial, helvetica, sans-serif">VBKata</font></div></div></div>