[Kvtkozi] keres: Educational Practice and Theory, 2020/2. pp. 57-78. / ingentaconnect

Klein László klein.laszlo at ppk.elte.hu
2021. Jan. 20., Sze, 15:50:30 CET


Kedves Kollégák!

Az alábbi cikket szeretnénk kérni digitálisan, ha elérhető valahol:

https://doi.org/10.7459/ept/42.2.05
Sarkar Arani, Mohammad Reza; Shibata, Yoshiaki; Cheon, Ho-seong; Sakamoto, Masanobu; Kuno, Hiroyuki
Comparison as a Lens: Interpretation of the Cultural Script of a Korean Mathematics Lesson Through the Perspective of International Lesson Study
Educational Practice and Theory<https://www.ingentaconnect.com/content/jnp/ept>, Volume 42, Number 2, December 2020, pp. 57-78
https://www.ingentaconnect.com/content/jnp/ept/2020/00000042/00000002/art00005

Előre is köszönjük.

Üdvözlettel,
Klein László
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lists.bibl.u-szeged.hu/pipermail/kvtkozi/attachments/20210120/686db5b7/attachment.htm>


További információk a(z) Kvtkozi levelezőlistáról