[Kvtkozi] Fw:RE: Re:RE: kérés

StumpfnéOláhEtelka zetka at index.hu
2018. Már. 27., K, 23:22:24 CEST

Kedves Listatagok!A Hargitai Zoltán A mogyoróstetői forrásláp növényzete265-280, +2 táblaIn: Acta geobotanica Hungarica 4. évf. 2. sz. / 1942cikket megkaptam Tóthné Csáki Katalintól, melyet ezúton is nagyon köszönök.A többit még keresem:Simon Tibor Montan elemek az Északi Alföld flórájában és növénytakarójában 146-174, +4 táblaIn:Debreceni Tudományegyetem biológiai Intézeteinek évkönyve = Annales Biologicae Universitatis Debreceniensis, 1 (=.). 1950Palitz Rózsa Magyarország Alchemillái 108-149In: Tisia a Debreceni Tisza István Tud. Társ. III. (Math.-Természettud.) Osztályának munkái 1. évf. 1.sz.      Borsos Olga: Magyarország és a Kárpát-medence orchideáinak geobotanikai monográfiája I. +tábla Annales Biologicae Universitatum Hungariae 1952 (2. évf.) p. 183-192

Tudna valaki segíteni?
Köszönettel:
Stumpfné Oláh Etelka
Eszterházy Károly Egyetem