[Kvtkozi] továbbra is keresem

Pozsonyi Enikő pozsonyi.eniko at uni-eszterhazy.hu
2018. Már. 7., Sze, 08:21:23 CET

Kedves Kollégák!

Továbbra is keresem a két cikket:

Veress János

Egyéves tapasztalat mozgásszervi panaszok softlézeres kezelésével

Sportorvosi Szemle, 34.évf. 4.sz. (1993), p. 233-238.

Szabó György

A funkcionális mozgásszervi betegségek prevenciójának és rehabilitációjának
javítása az iskolai testnevelés keretei között

Magyar Sporttudományi Szemle, 1.sz. (2004), p. 64.

Köszönöm.

Üdvözlettel,

Pozsonyi Enikő

könyvtáros

TITTEL PÁL KÖNYVTÁR

Eszterházy Károly Egyetem, Egri Campus

H-3300 Eger, Eszterházy tér 1. fsz. 113.

Telefon: +36 36 520-400 / 2249

E-mail: pozsonyi.eniko at uni-eszterhazy.hu
<mailto:pozsonyi.eniko at uni-eszterhazy.hu>

Web: konyvtar.uni-eszterhazy.hu

Tud valaki segíteni az alábbi cikkek beszerzésében?

E-mail:  <mailto:pozsonyi.eniko at uni-eszterhazy.hu>
pozsonyi.eniko at uni-eszterhazy.hu

Web: konyvtar.uni-eszterhazy.hu