[Kvtkozi] kérés

Túrkeve Könyvtár vmikturkeve at freemail.hu
2017. Sze. 11., H, 14:12:03 CEST

Kedves Kollégák! Szerző: Erdélyi Mihály (1895-1979) (színész)
Cím és szerzőségi közlés: Nem vagyok én már az, aki voltam, [Nyomtatott kotta] / Erdélyi Mihály válogatott dalai ; összeáll. Vas Gábor
Megjelenés: Budapest : Zeneműkiadó, 1985
Terjedelem, fizikai jellemzõk: 28 p. 24 cm
 Olvasónknak szüksége lenne Erdélyi Mihály 10 dalának kottájára (szkennelve). 1. Pénztárcámnak üres a belseje5. Sárgarigófészek6. Kincses Kolozsváron8. Jóska, levelet hozott a pósta9. Kék nefelejcs, el ne felejts14. Adjál kölcsön ötven pengőt16. Legszebb város "Batyi"17. A Duna-parton este zene szól19. Nagybecskereken24. Szervusz liget, Városliget Előre is köszönöm a segítséget :) Üdvözlettel: M. Szonda Ildikó
Madarász Károly Művelődési Ház és Városi Könyvtár
Székhely: 5420 Túrkeve, Táncsics Mihály u. 16.
Könyvtár: Petőfi tér 2-4.
Tel/fax: 56/361-098