[Kvtkozi] kérés_Gyógypedagógiai Szemle_egyiket megkaptam

könyvtárközi kkozi at jakd.hu
2017. Május. 18., Cs, 15:02:24 CEST

Kedves Kollégák!

Hanuska Mariann írását már meg is kaptam. Nagyon köszönöm Horváth
Csabának a Soproni Egyetemről (Benedek Elek Pedagógiai Kar Könyvtára).
A Pléh Csaba-tanulmányt még keresem.

Üdvözlettel:
Kiss Anita

*JÓZSEF ATTILA KÖNYVTÁR DUNAÚJVÁROS*
/2400 Dunaújváros Apáczai Csere János út 9.
telefon: 25/423-952 e-mail: ///
<mailto:kkozi at jakd.hu>/_kkozi at jakd.hu_//honlap: //_www.jakd.hu_
<http://www.jakd.hu/>

/