[Kvtkozi] FW: Kertgazdaság

Pozsonyi Enikő pozsonyi.eniko at uni-eszterhazy.hu
2017. Május. 12., P, 09:38:31 CEST

Kedves Kollégák!

Illési Évának köszönöm a 2011-es cikket.

A 2014-es cikket továbbra is keresem.

Üdvözlettel,

Pozsonyi Enikő
könyvtáros

TITTEL PÁL KÖNYVTÁR
Eszterházy Károly Egyetem, Egri Campus
H-3300 Eger, Eszterházy tér 1. fsz. 113.
Telefon: +36 36 520-400 / 2249
E-mail:  <mailto:pozsonyi.eniko at uni-eszterhazy.hu>
pozsonyi.eniko at uni-eszterhazy.hu

Web: konyvtar.uni-eszterhazy.hu