[Kvtkozi] postázási problémák

Galambos Zsuzsa zsgalamb at lib.unideb.hu
2017. Május. 4., Cs, 13:23:07 CEST

Kedves Kollégák!
A könyvtárunkból elküldött könyveket egyre többször nem hozzánk küldik
vissza a kollégák, hanem a városunkban lévő vasútállomáson lévő postára.
Ennek nem tudom mi lehet az oka, hiszen én mindegyik csomagba teszek
visszaküldő címkét, a 2 kg alattiakba postafiókunk, a 2 kg felettiekbe
Egyetem tér 1. címet megadva már több mint 10 éve. Eddig nem volt ilyen
probléma, ezért nem tudom mi változott meg. Aki kapott valamilyen
tájékoztatást arról, hogy ne nekünk küldje vissza a könyvet, hanem egy
teljen más címre, úgy hogy azt is megadja, hogy "postán maradó", kérem
tájékoztasson engem, hogy kitől és mikor kapott ilyen információt.
A többi kollégától azt szeretném kérni, hogy MINDEN esetben a megadott
cédulán lévő címre küldjék vissza a könyvet ( NEM POSTÁN MARADÓ).
Vezetőségünk jelezte, hogy aki ezt nem tudja vállalni, annak nem
küldhetek több könyvet, mivel mi a postával nem vagyunk már kapcsolatban
(bár eddig is csak az egyetemen lévő postával volt szerződésünk), nincs
rá emberünk, hogy külön eljárjon a távol lévő postára a könyveinkért,
amiről még értesítést sem kapunk hivatalosan.

Üdvözlettel: Kőváriné Zsuzsa

  Kőváriné Galambos Zsuzsa
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtár
  Könyvtárközi kölcsönzés
4032 Debrecen Egyetem tér 1. vagy
4010 Debrecen Pf. 39
T 52/512-900/22079 F 52/410-443