[Kvtkozi] kérés

könyvtárközi kkozi at jakd.hu
2017. Jún. 16., P, 13:28:55 CEST

Kedves Kollégák!

Egyik Olvasónknak lenne szüksége az alábbi cikkre scannelve (kicsit
sürgős, szakdolgozat-védéshez nélkülözhetetlen):
*Standeisky Éva: A magyar irodalmi élet szovjetizálása 1949 és 1951
között.* /in: Múltunk, 2004/1. szám, 48-82.o./

Találtam belőle egy online változatot, de nem tudom, hogy teljesen az
eredeti szöveg-e, ezért szeretném inkább az eredeti folyóirat-cikket
megkérni.

A segítséget előre is nagyon köszönöm!

_
_/Üdvözlettel://
//Kiss Anita//
////
////*JÓZSEF ATTILA KÖNYVTÁR DUNAÚJVÁROS*
/2400 Dunaújváros Apáczai Csere János út 9.
telefon: 25/423-952 e-mail: ///
<mailto:kkozi at jakd.hu>/_kkozi at jakd.hu_//honlap: //_www.jakd.hu_
<http://www.jakd.hu/>//