[Kvtkozi] odrportal nyomtatasi problema

Novák Csaba csnovak at lib.unideb.hu
2017. Júl. 18., K, 15:34:27 CEST

Kedves Kollégák!

Azt tapasztalhatjuk, hogy jelenleg az ODR kérésadminisztráció hibásan működik.

Egy adott kérés részletes adatainak megjelenítésénél nem tudunk nyomtatni.

Addig, amíg nem áll helyre a rendszer, én azt tudom javasolni, hogy a találati listában pipáljuk ki azon kéréseket, melyeket egyszerre akarunk nyomtatni (pl. másolatokat vagy eredetiben kért dokumentumokat). Ezután a csoportos műveletre kattintva válasszuk ki a nyomtatást, így már hozzájutunk megfelelő nyomtatási képhez.

Üdvözlettel: Novák Csaba
Debreceni Egyetem ENK
Debrecen 4028 Kassai u. 26. 4002 Pf.400
(52) 512-700 / 62265, 61970