[Kvtkozi] Elköszönés - Nagy Judit - ODR, könyvtárközi

Judit, Nagy najpaai at lib.unideb.hu
2017. Jan. 27., P, 11:37:25 CET

Kedves Kollégák!

2017. február 1-től hosszabb időre külföldre utazom, így a feladataimat
átadtam néhány kollégának, erről szeretnélek titeket tájékoztatni:

A DEENK BTEK olvasói által indított kéréseket a továbbiakban /*Dajka
O*//*rsolya*/ fogja kezelni (kérő oldal), de természetesen/*Kőváriné
Zsuzs*//*á*//*ra*/ továbbra is számíthattok a könyvtárközi kölcsönzések
kapcsán (szolgáltatói oldal).

Az ODR-rel kapcsolatos feladataimhoz a DEENK-ben egy kis csapat
szerveződött,így remélhetőleg hatékonyabb lesza további munka.
Továbbra is számíthattok /*Koltay Klára */segítségére és
tapasztalataira, de mellette/**//*egy ODR csapat */segíti majd
munkájátés természetesen a ti munkátokat is.
Szeretném felhívnia figyelmet arra, hogy ha bármilyen probléma vagy
észrevétel lenne az ODR felületével kapcsolatbanaz
*odrsegitseg at odrporta**l.h**u* email címre jelezzétek.
Tudom sokan úgy gondolják, hogy telefonon gyorsabban lehet bejelenteni a
hibát, javaslatot, de mindenképp az email-es megkeresést javaslom,
pontosan leírva, hogy miről van szó és mely könyvtárat érinti a dolog.

A további munkához sok sikert kívánokmindenkinek.

Üdvözlettel: Nagy Judit