[Kvtkozi] Digitális másolat

Könyvtár bedericskonyvtar at asat.hu
2017. Jan. 20., P, 17:44:30 CET

Tisztelt Cím!

Megtaláltam az Önök honlapján az alábbi kiadványt.

A regisztrációnál viszont nem, hogy mit jelent a Fundamenta előre fizetés.
Egy kiadványra is alkalmazható?

A megrendelést feladtam postai készpénzes előfizetés megjelöléssel.
Adjak fel postán készpénzátutalással .... ? Ft-t, ami fedezi a kiadvány és a
postai elküldés összegét? És elküldik postán?

Esetleg sima küldeményként?

Várom a válaszukat!

Köszönettel: Töreky Éva - Balatonederics, Könyvtár bekonyvtar at gmail.com

Matta El Meszkin: Tanácsok az imádsághoz

Raktáron: 5 db

Cikkszám:200936

Leírás: Ár:300 Ft

Eredeti ár: 300 Ft