[Kvtkozi] megkaptam! - Kondor Béla cikkek / Művészet, Új Hang, Valóság

Könyvtárközi Kölcsönzés József Attila Könyvtárközi Kölcsönzés József Attila
2017. Feb. 8., Sze, 12:12:16 CET

Kedves Kollégák!

Megkaptam a három cikket, nagyon-nagyon köszönöm!

Üdvözlettel: Oláh Bernadett

Az alábbi három cikket szeretném megkérni szkennelve, ha lehetséges:

/Kis/ Mihály, /Kondor Béla keresztjei/, Művészet, 1978/2, 29-30.p.

/NÉMETH L.:  Kondor Béla rézkarcairól, Új Hang, 1956/8., 48-50.p.
/

//Perneczky Géza: Kondor Béla művészetéről. Valóság, 1964/5., 88-90.p.

Köszönettel: Oláh Bernadett
József Attila Könyvtár Dunaújváros