[Kvtkozi] vers szerzője

Hangyási Tiborné hangyasi.tiborne at vcsk.hu
2016. Sze. 6., K, 16:10:31 CEST

Kedves Kollégák!

Segítsetek nekem igazságot tenni! Van egy idézetem: "Tűznél ülök, s
elgondolom/Hajdan korok embereit/Hogy jönnek majdanok/Miket már mások
látnak itt"

Thomas Hardy vagy Tolkien? Az internet mindkettőre hoz találatot. Van-e
olyan HArdy verseskötet, amelyikben ez a vers szerepel, mert ha igen,
akkor ő az eredeti szerző, mivel ő élt és alkotott korábban.

Segítségeteket előre is köszönve HAngyásiné, MÓni

--
Hangyási Tiborné
Déryné Kulturális, Turisztikai, Sport Központ és Könyvtár