[Kvtkozi] XVI. Országos ODR konferencia - 2016.

kvkozi kvkozi at jamk.hu
2016. Sze. 5., H, 15:09:33 CEST

Kedves Kollégák!

Könyvtárunk sikeresen pályázott az NKA
Közgyűjtemények Kollégiumának pályázatán, így idén is megrendezhetjük az
ORSZÁGOS ODR KONFERENCIÁT. A fenti szakmai továbbképzés megrendezésére
2016. OKTÓBER 17-én kerül sor.

Helyszíne: József Attila Megyei és
Városi Könyvtár
2800 Tatabánya, Fő tér 2.

A XVI. Országos ODR
konferencia témája: ONLINE DOKUMENTUM-SZOLGÁLTATÁS LEHETŐSÉGEI AZ
ORSZÁGOS DOKUMENTUM-ELLÁTÓ RENDSZERBEN

ELŐADÓK:

_Káldos János,_
főigazgató-helyettes - Országos Széchényi Könyvtár
_Dr. Tóth Éva_,
osztályvezető - Országgyűlési Könyvtár
_Dr. Koltay Klára_,
főigazgató-helyettes - Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti
Könyvtár
_Katona Tibor_, osztályvezető - Katona József Könyvtár
_Nagy
Judit_, könyvtáros - Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár

jelentkezés részleteiről hamarosan küldöm a tájékoztatót.

Üdvözlettel:

Nagy Edit
könyvtáros, kulturális szervező
--