[Kvtkozi] Könyvtáros bravúr

Etyeki Magyar-Kút Könyvtár és Közművelődés Etyeki Magyar-Kút Könyvtár és Közművelődés
2016. Okt. 4., K, 14:59:51 CEST

Kedves Kollégák!

Egy könyvtárközi kölcsönzést osztok meg Veletek röviden:

Körülbelül 17:40-kor, húsz perccel a zárás előtt  azzal a kéréssel
telefonált egy kétségbeesett Apuka, hogy a fiának holnapra el kell olvasnia
a Magyarország történeti kronológiája 1. kötetének 66-68. oldalait, de nem
találják az interneten.

Többen is álltak a kölcsönzőpultnál, nem tudtam rögtön foglalkozni a
kéréssel. Néhány perc múlva telefonáltam a Balassi Bálint Megyei Könyvtárba,
ahol Kapás Tünde digitalizáló könyvtáros annak ellenére sietett a
segítségemre kedvesen és a világ legtermészetesebb dolgaként, hogy
munkaideje már lejárt, és szinte a könyvtár is bezárt.

17:51-kor Tünde megküldte a kért oldalakat, amit zárás után el tudtam
küldeni a méltán elégedet családfőnek, aki elismerően nyilatkozott a kérő,
valamint a küldő könyvtárról, a hivatástudatunkról és könyvtárközi
kölcsönzésről.  Így a nap végi zárást követően boldogan hazarepültem.

Nagyon örülök, hogy tagja vagyok ennek a remek szakmai csapatnak, melyben
ugyanazzal az elhivatottsággal dolgozunk, és segítjük egymást a
mindennapokban az Olvasók szolgálatáért.

Mindnyájatoknak jó munkát és sok kedves Olvasót kívánok az Országos
Könyvtári Napokon és azon túl!

Baráti Andi

Etyekről

Baráti Andi
könyvtáros
Magyar-kút Könyvtár és Közművelődési Intézmény
*:2091 Etyek, Alcsúti út 1.
*: (22) 353-618
@:  <mailto:konyvtar at etyek.hu> konyvtar at etyek.hu

* Mielőtt kinyomtatná ezt az e-mailt, gondolja meg, valóban szükséges-e.
Napról napra kevesebb fa lesz a világon.