[Kvtkozi] A tömegkultúra és a kultúra szintjei

konyvtarkozi konyvtarkozi at szivk.hu
2016. Május. 27., P, 12:54:24 CEST

Kedves Lista!

Keresem Umberto Eco: A tömegkultúra és a kultúra szintjei című írását.

Egyetlen pontos hivatkozást találtam rá, mindenhol máshol csak megemlítik, hogy olvasták valahol.
Az egy szem hivatkozásban megadott szöveggyűjteményt viszont nem találtam meg az ODR-ben.

Tudná valaki küldeni akár a dokumentumot, akár szkennelve a tanulmányt?

Eco, Umberto (1996): A tömegkultúra és a kultúra szintjei". In. Kommunikációelméleti szöveggyűjtemény /4. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 71-99.

Előre is köszönöm:

Bella Judit

Széchenyi István Városi Könyvtár
9400 Sopron