[Kvtkozi] kérések - késések!!!!

Salamon Katalin katalin.salamon at uni-corvinus.hu
2016. Már. 2., Sze, 17:44:52 CET

Kedves Kolleginák, Kollégák!

Mivel a Huntéka szervert feltörték, ezért (is) a hozzám érkező kéréseket
csak jelentős késéssel tudom majd teljesíteni.
Előre is hálásan köszönöm a türelmeteket és a megértéseteket.

+ Egyetem Szenátusának 2016. febr. 15-i döntése értelmében
az egyetem szervezeti felépítése ismét változott.

Így "újra" a nevünk: Budapesti Corvinus Egyetem Egyetemi Könyvtár

Köszönettel és üdvözlettel,
Salamon Katalin
olvasószolgálati könyvtáros - könyvtárközi kölcsönzés
Budapesti Corvinus Egyetem Egyetemi Könyvtár
1093 Budapest, Közraktár utca 4-6.
T.: 36-1-482-7019 , 36-1-482-7094
katalin.salamon at uni-corvinus.hu
http://www.lib.uni-corvinus. hu/