[Kvtkozi] Bemutatkozás - Pap Zsuzsi helyettese, Nagy Edit

kvkozi kvkozi at jamk.hu
2016. Júl. 5., K, 11:41:03 CEST

Kedves Kollégák!

Amint Pap Zsuzsi említette, kismamasága miatt én
vettem át a könyvtárközi

kölcsönzést a tatabányai József Attila Megyei
és Városi Könyvtárban. Mivel

(vélhetőleg) hosszabb ideig fogunk együtt
dolgozni - ha csak távolról is -

engedjé(te)k meg, hogy röviden
bemutatkozzam!

2013. őszétől vagyok a tatabányai megyei könyvtár
munkatársa, előtte 1993-tól a

Városi Könyvtár olvasószolgálatán
dolgoztam. Jelenleg kulturális szervező és

tájékoztató könyvtárosként
veszem át a könyvtárközi kölcsönzést. Úgy gondolom, hogy

többen
ismerhetnek még MATARKA egyesületi tagként, vagy mint
kiállításszervezőt.

Szabadidőmben magam is alkotok (ha van rá időm).
Képeimmel könyvtárakban az OIK-ban

és a Miskolci Egyetem, Könyvtár,
Levéltár olvasótermében mutatkoztam be.

Örömmel fogadtam ezt a
feladatot, igyekszem ezt a munkámat is úgy elvégezni, hogy

az mindenki
megelégedettségét szolgálja. Szeretettel várom a
kéréseiteket!

Üdvözlettel:

--

Nagy Edit