[Kvtkozi] Köszönet és elköszönés

kvkozi kvkozi at jamk.hu
2016. Júl. 4., H, 15:55:37 CEST

Kedves Listatagok, kedves Kollégáim!

Október végére babát várok,
sajnos a rosszullétek miatt kénytelen vagyok egy kicsit hamarabb
elköszönni a könyvtártól, a héten holnap dolgozom utoljára.

Az ODR-es
ügyeket Nagy Edit kolléganőm viszi tovább részidőben más feladatai
mellett, a kvkozi at jamk.hu címen fogadja a leveleket.

Köszönöm a sok-sok
segítséget; örülök, hogy ilyen klassz csapat tagja lehettem!

Sajnálom,
hogy csak hat és fél évet dolgozhattam könyvtárközisként, de visszatérek
2 és fél év múlva, és visszakövetelem a kedvenc munkámat, ha nem kapom
vissza! :)

További jó munkát kívánok mindenkinek, vigyázzatok nagyon
Magatokra!

Nagyon szép nyarat, sok pihenést kívánok még!

Szeretettel
üdvözöl mindenkit:

Zsuzsi

--