[Kvtkozi] szakcikk keresés

Jahn Ferenc Kórház Könyvtár konyvtar at jahndelpest.hu
2016. Jan. 11., H, 12:47:52 CET

Kedves Kollégák!

Két cikket keresek, amikhez nem találtam lelőhelyet. El tudná valaki küldeni nekem?

Nat Prod Commun. 2015 Jul;10(7):1215-8.

Comparison of the Anti-Adhesion Activity of Three Different Cranberry Extracts on Uropathogenic P-fimbriated Escherichia coli: a Randomized, Double-blind, Placebo Controlled, Ex Vivo, Acute Study.

Howell A, Souza D, Roller M, Fromentin E.

Cochrane Database Syst Rev. 2015 Dec 23;12:CD008772. doi: 10.1002/14651858.CD008772.pub2.

Probiotics for preventing urinary tract infections in adults and children.

Schwenger EM1, Tejani AM, Loewen PS.

köszönettel

Bérczy Ildikó
könyvtárvezető