[Kvtkozi] Megkaptam - Állam és Igazgatás

Könyvtárközi Kölcsönzés József Attila Könyvtárközi Kölcsönzés József Attila
2016. Feb. 17., Sze, 13:12:08 CET

Kedves Kollégák!

Megkaptam az Állam és Igazgatás folyóiratból a tanulmányt, nagyon köszönöm!

Az alábbi két tanulmány szeretném megkérni szkennelve, ha lehetséges:

Vilmon Gyula: Az egészségügyi igazgatás kialakulásának áttekintése In:
Állam és Igazgatás 1959/7., 489-501

Karner Tamásné: Az egészségügyi igazgatás szerepe az egészségügyi
gazdálkodásban, kiemelten az Erzsébet kórházban In: Egészségügyi
Gazdasági Szemle, 2003/6., 55-63.p.

Köszönettel: Oláh Bernadett
József Attila Könyvtár
Dunaújváros