[Kvtkozi] Megkaptam!

Henézi Katalin henezi.katalin at georgikon.hu
2016. Feb. 10., Sze, 14:10:41 CET

Kedves Kollégák!

Megkaptam a cikket, köszönet érte Égerháziné Németi Ibolyának!

Üdvözlettel:
Henézi Katalin

  Kedves Kollégák!
  Az alábbi tanulmányra lenne szüksége az egyik oktatónknak:

  Mihalik Erzsébet - Gocs Katalin - Kálmán Katalin - Medvegy Anna
  Telepített Adonis vernalis populáció különböző korú egyedeinek reproduktív sikeressége
  Acta biologica Debrecina. Supplementum oecologica hungarica, 2000. 11/1. sz. 270. old.

  Hálás lennék, ha valaki el tudná küldeni elektronikusan! Előre is köszönöm a segítséget!

  Üdvözlettel:
  Henézi Katalin
  Pannon Egyetem Georgikon Könyvtár és Levéltár
  8360 Keszthely
  Deák Ferenc utca 16.