[Kvtkozi] Kérés

Henézi Katalin henezi.katalin at georgikon.hu
2016. Feb. 2., K, 12:21:48 CET

Kedves Kollégák!
Az alábbi két tanulmányt keresem:

1. Göncz László: A Mura mente 20. századi sorsfordulói : ahogy a visszaemlékezők megélték és elmesélték. In: Geográfus körút 60. 2015. 60-104. p

2. Göncz László: Az önkormányzati szerepkör és a közösségépítés erősítésének szükségszerűsége : gondolatok a szlovéniai magyar nemzeti közösség érdekvédelmi szervezettségének negyven esztendejéről. In: Naptár 2015 (2014). 94-99 p.

Hálás lennék, ha valaki el tudná nekem küldeni őket elektronikusan! Előre is köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel:
Henézi Katalin
Pannon Egyetem Georgikon Könyvtár és Levéltár
8360 Keszthely
Deák Ferenc utca 16.