[Kvtkozi] német nyelvű cikkek még mindig

konyvtarkozi konyvtarkozi at szivk.hu
2016. Aug. 11., Cs, 11:35:58 CEST

Kedves Listatgok!

Még mindig keresem a cikkeket, nem tud valaki segíteni?

Neitmann, Klaus: Berufung des Deutschen Ordens in das Burzenland . IN.: Ostdeutsche Gedenktage 1986 : Persönlichkeiten und historische Ereignisse, Bonn, 1985. p.: 201-204

Prox, Alfred: Der Deutsche Orden im Burzenland. In: Bayern und die Heimat der Vertriebenen. München, Heft , S. (erről csak ennyi hivatkozást találtam)

Köszönettel:

Bella Judit

Széchenyi István Városi Könyvtár
9400 Sopron
Pócsi u 25
9401 Pf.: 99
99/511-250
Elküldött: Szerda 27th Július 2016 12:03
Kihez: kvtkozi at lists.bibl.u-szeged.hu
Tárgy: [Kvtkozi] német nyelvű cikkek

Kedves Lista!

Két cikket keresek, kérem, akinek megvan az jelezze!