[Kvtkozi] kérés

"VFMK Könyvtárközi Kölcsönzés" kkozi at mail.vfmk.hu
2015. Okt. 2., P, 13:44:16 CEST

Kedves Kollégák!

A Jogtudományi közlönyből kért cikk másolatát már meg is kaptam Zubályné
Szűcs Judittól.

 A családi jogból kért cikk másolatát még várom.

Üdv.:
Polónyiné Nagy Mária
Verseghy Ferenc Könyvtár
Könyvtárközi Kölcsönzés
Szolnok, Kossuth tér 2.
56/510-129

<quote who=""VFMK Könyvtárközi Kölcsönzés"">

> Kedves Kollégák!
>
> Az alábbit szeretném megkérni szkennelve, ha lehetséges:
>
>    Kőfalusi Eszter: A gyermekek jogainak érvényesülése - 25 éves a New
> York-i Gyermekjogi Egyezmény In: Jogtudományi közlöny
> 2015.2.sz.p.121.124.
>
>   Grád András, Herczog Mária: Kiszolgáltatott gyermekek világméretű
> jogvédelme In: Családi jog 2008.3.sz. p.22-25.
>
> A segítséget előre is köszönöm.

Üdv.:
--
Polónyiné Nagy Mária