[Kvtkozi] Ügyészek lapja, PhD tanulmányok 9.,11.

konyvtar at muvhazdiosd.hu konyvtar at muvhazdiosd.hu
2015. Nov. 11., Sze, 11:29:27 CET

Kedves Kollégák!

Az alábbi tanulmányokat keresem PDF-ben:

1.
Az őrizetbe vétel és az előzetes letartóztatás az angol, a francia és a
magyar jogban / Köpf Eszter Mária. - In: Ügyészek lapja, ISSN 1217-7059 ,
2000. (7. évf.), 6. sz., 5-19. p.
2.
A szabálysértési jog szankciórendszerének változásai a jogintézmény
kialakulásától napjainkig / Erdődy Gyula. – In: PhD tanulmányok / szerk.
Ádám Antal .- Pécs : Pécsi Tudományegyetem, 2012.- (p. 241-270.)
. -(PhD tanulmányok 11., ISSN 1785-5535)
3.
A szabálysértési jog Németországban és Magyarországon / Erdődy Gyula In:
PhD tanulmányok / szerk. Ádám Antal .- Pécs : Pécsi Tudományegyetem, 2012.
-(PhD tanulmányok 9., ISSN 1785-5535)

Előre is köszönöm a segítséget.

Köszönettel:

Hegyi Edit