[Kvtkozi] Segítségkérés

kkk at zeus.nyf.hu kkk at zeus.nyf.hu
2015. Május. 20., Sze, 08:47:51 CEST

Kedves Kollégák!

A segítségüket szeretném kérni egy oktatónk két publikációjának a
megtalálásában:

Toledo, Rodolfo: Estimates of the Fourier coefficient with respect to
$\Psi\alpha$ systems on Vilenkin groups", Bulletins for Applied Math.,
(57)1991.

Toledo, Rodolfo: On the convergence of the Fourier series in the
spaces of limit periodic arithmetic functions, Bulletins for Applied
Math., (57)1991.

Sajnos oldalszámot nem tudok megadni. A Bulletins for Applied
Mathematics-t megtaláltam az ODR-ben, NPA-ban, de csak 1989-ig.
Próbáltam az általunk elérhető összes adatbázisban, de sehol nem
bukkantam rá a két írásra.

Szeretnénk digitális másolatot kérni a két cikkről.

Minden segítséget hálásan köszönök!!!

Üdvözlettel:

Karádiné Kövesdi Ágnes
könyvtáros