[Kvtkozi] keres: A test mint antropológiai tér kötet / Nőgyógyászati és Szülészeti Továbbképző Szemle 2014/1

Klein László klein.laszlo at ppk.elte.hu
2015. Már. 27., P, 11:53:42 CET

Kedves Kollégák!

Az alábbi cikk és könyvfejezet irodalomjegyzékét szeretnénk kérni.

http://www.otszonline.hu/ntsz/cikk/a_szuleszeti_epiduralis_fajdalomcsillapitas_negy_evtizedes_hazai_tortenete
Krasznai Péter
A szülészeti epiduralis fájdalomcsillapítás négy évtizedes hazai története
Nőgyógyászati és Szülészeti Továbbképző Szemle XVI. évf. 1. szám
2014. 16. évf. 1. sz., p. 4-6.

Kisdi Barbara (2014): A szülő nő teste. In: Szerk.: Géczi János,
Szerk.: András Ferenc: A test mint antropológiai tér. Veszprém: Pannon
Egyetem Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kar, 2014. pp. 95-102.

ODR-ben nem találtam A test mint antropológiai tér c. konferenciakötetet.

Előre is köszönjük.

Üdvözlettel,
Klein László
ELTE PPK Könyvtár