[Kvtkozi] Sürgos lenne - J Agric Food Chem. 2014

"Kiss Józsefné Oláh Edit Margit" Olah.Edit at aotk.szie.hu
2015. Jún. 26., P, 12:12:38 CEST

Kedves Kollegák!
Hétfotöl szabadsagon vagyok és kaptam egy surgös kérest, amit még szeretnék teljesiteni.
Megtalálható valahol az alábbi cikk?

J Agric Food Chem. 2014 Feb 26;62(8):2008-21. doi: 10.1021/jf405554z. Epub  2014 Feb 11.Identification
 of metabolites and thermal transformation products of quinolones in raw
 cow's milk by liquid chromatography coupled to high-resolution mass
spectrometry.Junza A, Barbosa S, Codony MR, Jubert A, Barbosa J, Barrón D.
Köszönettel:
Oláh Edit
Szent István Egyetem
Állatorvos-tudományi Könyvtár, Levéltár és Múzeum
Budapest
István u. 2
1078