[Kvtkozi] DEENK - Könyvtárközi kölcsönzés nyáron

Judit, Nagy najpaai at lib.unideb.hu
2015. Júl. 10., P, 12:49:24 CEST

Kedves Kollégák!

A Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár (DEENK) egységeiben a
nyár folyamán a könyvtárközi kölcsönzés folyamatosan és zavartalanul
működik, /*kivéve*/:

- *Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtár (BTEK)*: Augusztus
3-9 között
- *Kenézy Élettudományi Könyvtár (ÉTK)*: Augusztus 3-9 között
- *Társadalomtudományi Könyvtár (TTK)*: Augusztus 3-9 között
- *Agrártudományi Könyvtár (ATK)*: Augusztus 3-31 között
- *Műszaki Könyvtár (MK)*: Augusztus 3-23 között
- *Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kari Könyvtár (GYFK)*: Július 20.-
Augusztus 16 között

A DEENK  BTEK, ÉTK, TTK, ATK, MK egységeiben július 30-áig beérkezett
kéréseket 31-én postázzák a kollégák.
A DEENK GYFK egységében a július 16-áig feladott kéréseket pedig 17-én
postázzák.

Kérjük, hogy az ODR felület működésével kapcsolatos esetleges
problémákat az odrsegitseg at odrportal.hu címre jelezzétek.

Kellemes pihenést és nagyon szép nyarat kívánunk mindenkinek!

a DEENK könyvtárközis munkatársai