[Kvtkozi] Címváltozás!

Gaborne Gyorgy gyorgy.gaborne at gmail.com
2015. Jan. 28., Sze, 18:53:08 CET

Tisztelt Listatagok!

A Március 15. Gimnázium Könyvtárát 2015. január 7-ig vezettem. Nyugdíjba
vonultam, a kolléganőm Kocsis Tiborné, Editke viszi tovább a könyvtárközi
kölcsönzést is.
Eddig (még ma is!) én tartottam a kapcsolatot a listatagokkal.  Most már
szeretnék kilépni a körből!
Az új könyvtáros is jelezte már a változást, de nem történt semmi! Engem
ugyan töröltek a névsorból, de az új regisztráció sem segített a problémán.
Kérek mindenkit, hogy a kéréseket az *M15lorinci at gmail.com
<M15lorinci at gmail.com>* címre küldje. Én is ezt teszem, azaz naponta
továbbítom a kéréseket az utódomnak. A gyorgy.gaborne at gmail.com csak
magánjellegű leveleket fogad mostmár.
Megértéseteket köszönöm és további jó munkát kívánok!

Tisztelettel: György Gáborné, nyugalmazott pedagógus