[Kvtkozi] Női szabászati könyvek

Déry Patrícia dery.patricia at vmk.hu
2015. Jan. 15., Cs, 17:29:43 CET

Kedves Kollégák!

Olvasónk az alábbi könyvekre lenne szüksége és én kölcsönöhetőt az ODR-ben nem találtam:

Major Árpád:Modern női szabászati szakkönyv
Megjelenés:  Budapest : Paulovits Ny., 1941
Terjedelem, fizikai jellemzõk:  16 p. 22 cm

Vajda Erzsébet:  A női szabászat gyakorlati könyve
Megjelenés:  Bukarest : Technikai Kiadó, 1959
Terjedelem, fizikai jellemzõk:  183 p. ill. 24 cm

Farkas Magda, Kertész Ilona:  Tanuljunk szabni
Megjelenés:  Bukarest : Technikai Kiadó, 1959
Terjedelem, fizikai jellemzõk:  243 p. ill. 24 cm

Stănescu-Tăutu, N:  Női szabászat
Megjelenés:  Bukarest : Techn. Kiadó, 1961
Terjedelem, fizikai jellemzõk:  283 p. ill. 24 cm

Ha valaki tud segíteni, előre is köszönöm:

Déry Patrícia