[Kvtkozi] Segítség kérése

Orvosi Könyvtár konyvtar at kmmk.hu
2015. Jan. 13., K, 09:33:03 CET

Kedves Kollegák/Kolleginák!

Nemes Hajnal vagyok. Ideiglenesen én vettem át Jakab Georgina helyét a Somogy Megyei Kaposi Mór Oktató Kórház Dr. Arató Miklós Orvosi Könyvtárban. Igyekszem az elmaradt feladatokat, teendőket mihamarabb pótolni, amelyekhez ez úton is köszönöm a türelmeteket.

A könyvtári feladatok ellátásában ez idáig nem rendelkezem tapasztalattal, így a ti segítségeteket kérem. Egy nagyon kedves Olvasónk kért tőlem elektronikusan két cikket, amelyek könyvárunkban nem lelhetőek fel:

A fast and reliable algorithm to localize accessory pathways based on the polarity of the QRS complex on the surface ECG during sinus rhythm. <http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7491305>

d'Avila A, Brugada J, Skeberis V, Andries E, Sosa E, Brugada P.

Pacing Clin Electrophysiol. 1995 Sep;18(9 Pt 1):1615-27

valamint,

Predictive accuracy of criteria for chronic myocardial infarction in pacing-induced left bundle branch block.

Authors: Kindwall KE <http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/?term=Kindwall%20KE%5BAuthor%5D> , Brown JP <http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/?term=Brown%20JP%5BAuthor%5D> , Josephson ME <http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/?term=Josephson%20ME%5BAuthor%5D> .

Journal

Am J Cardiol. 1986 Jun 1;57(15):1255-60.

A segítségeteket kérném abban, hogy ehhez a két cikkhez hogyan juthatok hozzá? Esetlegesen közületek van valakinek hozzáférése egy olyan adatbázishoz ahol ezek letölthetőek vagy el tudnátok nekem elektronikus formában küldeni?

Minden jó tanácsot, segítséget szívesen fogadok!

További szép napot kívánok!

Üdv,

Nemes Hajnal

Üdvözlettel,