[Kvtkozi] Könyv keresése

Orvosi Könyvtár konyvtar at kmmk.hu
2015. Feb. 26., Cs, 11:26:23 CET

Kedves Kollegák/Kolleginák!

Az alább keresett könyvet az ODR-ben találtam, de könyvtár nincs hozzá rögzítve. Valaki tud nekem segíteni a fellelési helyét illetően?

Clinical surgery / ed. by Michael M. Henry, Jeremy N. Thompson ; foreword by Parveen Kumar & Michael Clark ; ill. by Gillian Lee and Louise Perks .- 3rd ed. .- Edinburgh : Elsevier Saunders, 2012 .- xiv, 758 p. : ill. ; 27 cm .-
ISBN 978-0-7020-3070-3

Témakörök: Surgical Procedures, Operative --methods - Signs and Symptoms -Diagnostic Techniques and Procedures - Sebészet lcsh//hun - Operációk, sebészeti lcsh//hun - Surgery. - Operations, Surgical. -

Minden segítséget nagyon szépen köszönök!

Üdvözlettel,

Nemes Hajnal

Könyvtáros

Somogy Megyei Kaposi Mór Oktató Kórház