[Kvtkozi] Journal of Chromatography A

BSzKI Könyvtár bszkiszaklib at orfk.police.hu
2015. Aug. 26., Sze, 10:44:51 CEST

Kedves Kollégák!

Nem hittem, hogy ez előfordulhat, de megint befutott egy újabb kérés, amit
csak könyvtárközi segítséggel tudok megoldani. Az ODR-es adatok alapján nem
tudtam eldönteni, hogy kikhez jár a Journal of Chromatography A 2014-es
évfolyama, így megint a listához fordulnék. A szakértőnknek az alábbi cikkre
lenne szüksége:

WILSON,M.B., BARNES, B.B., BOSWELL, P.G.: What experimental factors
influenced the accuracy of retention projections in gas chromatography-mass
spectrometry ?. In: Journal of chromatogr. A. -  Vol. 1373. (2014), p.
179-189.

köszönettel:

Abonyi Magdolna

Bűnügyi Szakértői és Kutatóintézet Könyvtára

Tel.: BM 18-273

Tel./Fax: 477-2173, BM 18-100