[Kvtkozi] Szép Házak cikk

kvkkozi kvkkozi at konyvtar-siofok.hu
2015. Ápr. 23., Cs, 15:19:33 CEST

Kedves Kollégák!
Több könyvtárban is próbálkoztam, de az általam kiválasztottakban nem
jártam sikerrel - mindenütt hiányos évfolyamokkal rendelkeztek. Sajnos
ezek a számok már nekünk sincsenek meg. Szeretnék két cikkről
elektronikus másolatot kérni, kérlek Benneteket, aki tud, segítsen!
P. Mueller Éva: Szőlődombok közötti pihenőház = Szép házak 1995/3. szám
P. Mueller Éva: Pihenőház a Balaton mellett = Szép Házak, 1997/5. szám
Az oldalszámot, terjedelmet egyik esetben sem ismerem.
Köszönöm
Krasznainé Szabó Katalin
BRTK Könyvtár és Kálmán Imre Emlékház Siófok