[Kvtkozi] keresem
Sütő Péter
psuto at lib.unideb.hu
2014. Okt. 2., Cs, 09:26:18 CEST
Kedves Kollégák!
Keresem a következő könyveket:
1, Fred Reichheld: The Ultimate Question 2.0: How Net Promoter Companies
Thrive in a Customer-Driven World. Harvard Business Publishing, 2011
2, Richard Owen: Answering the Ultimate Question: How Net Promoter Can
Transform your Business. Jossey-Bass, 2008
Ez megvan magyarul, de az eredeti angol kiadást keressük.
3, Natalia Preiss: In Pursuit of Delight: Improving Net Promoter Scores
through the Customer Experience. CreateSpace, 2009
4, Fred Reichheld: How the Net Promoter Score (NPS) Can Drive Growth:
The economic Advantage of Superior Customer Relationships. Harvard
Business Publishing, 2008
Köszönettel:
Sütő Péter
DEENK Társadalomtudományi Könyvtár
Olvasószolgálat
ktarstud at lib.unideb.hu
További információk a(z) Kvtkozi levelezőlistáról