[Kvtkozi] keresem

Sütő Péter psuto at lib.unideb.hu
2014. Okt. 2., Cs, 09:26:18 CEST


Kedves Kollégák!

Keresem a következő könyveket:

1, Fred Reichheld: The Ultimate Question 2.0: How Net Promoter Companies 
Thrive in a Customer-Driven World. Harvard Business Publishing, 2011

2, Richard Owen: Answering the Ultimate Question: How Net Promoter Can 
Transform your Business. Jossey-Bass, 2008
Ez megvan magyarul, de az eredeti angol kiadást keressük.

3, Natalia Preiss: In Pursuit of Delight: Improving Net Promoter Scores 
through the Customer Experience. CreateSpace, 2009

4, Fred Reichheld: How the Net Promoter Score (NPS) Can Drive Growth: 
The economic Advantage of Superior Customer Relationships. Harvard 
Business Publishing, 2008

Köszönettel:
Sütő Péter
DEENK Társadalomtudományi Könyvtár
Olvasószolgálat
ktarstud at lib.unideb.hu


További információk a(z) Kvtkozi levelezőlistáról