[Kvtkozi] ODR frissites ma fel otkor

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Jún. 20., P, 15:26:53 CEST

Kedves Lista!

Ma délután 16:30-kor frissítés lesz, emiatt kb. fél órán át nem lesz
elérhető a felület.

A frissítések az NPA-ban hoznak változásokat:
- hibajavítás: belépés után a megfelelő szolgáltatási pontra korlátozza
ezután a jogosultságokat;

- a régi NPA-ból átkerült szöveges állományadatok átkerülnek az eddig az
áttekintést kicsit zavaró  Megjegyzésből egy másik,
a nem szerkesztő jogú felhasználók számára meg sem jelenő mezőbe.
Így a Megjegyzés mezőben csak az újonnan bevitt adatok lesznek
láthatóak. (Figyelem! Az új mező a szerkesztők számára is csak
megjeleníti az adatokat, de nem szerkeszthető.);

- a szolgáltatások bevitelénél lehetőség lesz arra, hogy azon gyűjtemény
alapértelmezett beállításait használjuk bepipálással, melyhez a lelőhely
tartozik (lásd a csatolt képen). Ha ezt az opciót nem pipáljuk be,
megadhatjuk kézzel továbbra is a folyóiratra igénybe vehető
szolgáltatásokat. Figyelem! Ezek a módosítások  a katalógusfelületen még
nem fognak látszani, remélhetőleg a következő frissítéssel oldódik meg ez.

          Könyvtárközi kölcsönzés, adatbázisok

A non-text attachment was scrubbed...
Name: NPA_lelohely_alapertelmezett_szolgaltatasok.jpg
Type: image/jpeg
Size: 58337 bytes
Desc: nem elérhető