[Kvtkozi] ma delutan 4-kor rovid ODR frissites miatti leallas

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Jún. 11., Sze, 16:23:08 CEST

Kedves Lista,
a frissítést nem sikerült végrehajtani, jelezni fogjuk, mikor
próbálkoznak vele újra.
üdvözlettel
Dávid Bogi

2014.06.11. 12:57 keltezéssel, Dávid Boglárka írta:

> Kedves Lista!
>
> Ma délután 16:00-kor rövid frissítést hajtanak végre a MOKKA-ODR
> felületen, ez idő alatt nem lesz elérhető a felület (tervek szerint
> max. kb.fél óráig).
> Az NPA-ban javítanak a jogosultságellenőrzésen: belépés után a
> megfelelő szolgáltatási pontra korlátozza a jogosultságokat.
>
> Üdvözlettel
> Dávid Bogi

               Dávid Boglárka
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtár
          Könyvtárközi kölcsönzés, adatbázisok
  4032 Debrecen Egyetem tér 1. vagy 4010 Debrecen Pf. 39
          T 52/518-646 F 52/410-443