[Kvtkozi] ujabb MOKKA-ODR frissites NPA javitasokkal ma fel 5-kor

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Júl. 15., K, 10:30:50 CEST

Kedves Lista!

Ma délután fél ötkor ismét kikerül a MOKKA-ODR felületre egy adag
NPA-módosítás, emiatt kb. fél órán át nem lesz elérhető a portál.

Néhány kisebb NPA-hiba javítását vezetik ki (az 1999-es év tanéves
megjelenítése, csoportos módosítás ablakban nem jelent meg a régi NPA
állományadat, hibás keresés MOKKA ID-ra az állománybejelentő ablakban).
Jelenleg még sajnos lelőhelymódosításkor eltűnik az eredeti NPA érték a
rekordból, ennek javítására valószínűleg a jövő héten fog sor kerülni.

           Dávid Boglárka / Boglárka Dávid (Ms)
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár /
  University and National Library University of Debrecen
Könyvtárközi kölcsönzés-ODR, adatbázisok / ILL-ODR, databases
         H - 4032 Debrecen Egyetem tér 1.
       Tel +3652/518-646 Fax +3652/410-443