[Kvtkozi] nyári szabadság

Pappné Dudás Anita konfetti at uni-miskolc.hu
2014. Júl. 8., K, 14:26:35 CEST

Tisztelt Kollégák!

A Miskolci Egyetem Könyvtár, Levéltár, Múzeum július 15. és augusztus . között ZÁRVA tart.
A szokásos nyári két hét helyett, most az egyetem területén rendezett EFOTT miatt, három hétig  leszünk távol.
Sajnos ezalatt az idő alatt könyvtárközi kéréseket nem tudunk fogadni. Zárva lesz az egész épület.
Hétfő (júl.14.) az utolsó postázási napunk, addig igyekszünk mindent teljesíteni.

Mindenkinek kellemes nyarat és jó pihenést!

Üdvözlettel

Pappné Dudás Anita és
Zubályné Szűcs Judit
könyvtárközi kölcsönzés