[Kvtkozi] Annual Review of Genomics and Human Genetics kereses D1

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Jan. 21., K, 15:11:55 CET

Kedves Lista!

Az Annual Review of Genomics and Human Genetics teljes szövegű cikkeihez
csak 2005-ig van hozzáférésünk sajnos, az NPA-ban pedig nem szerepel.
Olvasónknak ezt keressük belőle, 500 forintig vállalja a költségeket:
2010. Vol. 11. 291-316. p. (Judith D. Brown, Rachel J. O'Neill :
Chromosomes, Conflict, and Epigenetics: Chromosomal Speciation Revisited).
Tudná valaki küldeni?
Köszönettel és üdvözlettel