[Kvtkozi] rovid ODR leallas NPA frissites miatt ma delutan 4-kor, penteken beleptetesi javitasok miatti rovid kihagyasok a feluleten, statisztika

Galambos Zsuzsa zsgalamb at lib.unideb.hu
2014. Jan. 10., P, 10:26:49 CET

Kedves Erzsi!
Tegnap írta Bogi, hogy ma várható pár perces leállás. Szerintem sajnos
ez az, csak nem pár perces. Annyit tudunk, hogy csinálnak valamit az
informatikusok, de ezek szerint nem pár perc. Azt, hogy meddig fog
tartani, sajnos nem tudjuk. Reméljük hamarosan tudunk dolgozni.
Üdv.: Zsuzsa

  Kőváriné Galambos Zsuzsa
4032 Debrecen Egyetem tér 1. vagy
4010 Debrecen Pf. 39